poniedziałek, 9 kwietnia 2012

19. Postanowienia


     Coś mnie dzisiaj naszło na postanowienia. Nie wiem, dlaczego teraz, bo przecież nie zaczynam żadnego nowego etapu w swoim życiu, ani to nie jest koniec roku. No ale nieważne. Mam ochotę wypisać kilka celów, do których chcę dążyć. Za rok czy dłużej zobaczę, ile uda mi się osiągnąć.

> Opanować niemiecki na poziomie komunikatywnym (podobno to określenie jest różnie rozumiane. Mnie chodzi o umiejętność przeprowadzania nieskomplikowanych dialogów z rodowitym Niemcem/Niemką);

> Ukończyć gimnazjum z wyróżnieniem (średnia 4,75 lub wyższa);

> Nauczyć się gotować;

> Przeczytać Pismo Święte Nowego Testamentu (powinnam chyba zacząć od Starego, ale nie posiadam);

> Biegać w wakacje;

> Ćwiczyć rysunek;

     Najbardziej zależy mi na tym niemieckim. Bez angielskiego w życiu będzie mi trudno, więc chociaż jakiś inny język chcę opanować. A niemiecki jest dla mnie w miarę łatwy i przyjemny. Jak się uda, pomyślę o maturze...

______________
<nuta na dziś>
Kompletny bezsens tej piosenki rujnuje mi psychikę! W tłumaczeniu na polski brzmi mniej więcej tak:
"Jestem szczęśliwy! Dużo mleka, jestem szczęśliwy! Po zabawie jestem szczęśliwym zwierzaczkiem! Czas na jedzenie! Pogłaskaj mój pełny brzuszek! Leżę sobie szczęśliwy... i śpię."
Jest to czołówka pewnej japońskiej anime <link>.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz